Min födelsedag!

Skrivet den 2008-07-20, klockan 20:16:20
De har varit en lugn å skön födelsedag.. Men de har inte gjort mej nåt, för de vart ganska så mkt igår.. Emma kom å fika på eftermiddan å sen tittade jag å Erik på film..


Fika



Presenter



Presenter

TACK alla ni som har kommit ihåg min födelsedag!! Dock är jag lite besviken på nåra som har glömt mej, men de har iofs 3 timmar å 45 minuter på sej.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-07-20, klockan 22:22:13

Grattis!!!

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-21, klockan 09:52:32

Tack!! =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0