Matteplugg

Skrivet den 2008-07-09, klockan 14:20:26
Gjorde matte för halva veckan i måndas.. Gick ganska så bra.. På kvällen fick vi besök av Eriks kompis.. Blev fika å tv-tittande..

Igår var de meningen att jag skulle börja städa i korridoren, men huvudvärken gjorde att jag inte kunde.. Men jag var tvungnen å tvätta för jag saknade kläder.. Hängde ut nåra mattor som jag tvättade, å sen börja de regna, så de fick hänga ute under natten också, har dock inte kollat de än.. Borde nog göra de..

Erik kom hem å jag lagade mat..

Vill även gratta de två födelsedagsbarnen; min fina Lina å så Eriks mamma!! GRATTIS på er!!

Gick upp 9 idag, slog på tv å till min stora förvåning så vare Blue Water High, trodde att de va slut.. Men tydligen inte.. Tror att de går på onsdagar å torsdagar.. Sen satte jag mej med matten, fick göra om grundprovet ett par gånger, men inte hela, bara de som va fel.. Men slutprovet fick jag göra om 5 ggr, å då hela provet!! Bara för att jag inte skrev i minustecknet...

Erik kom hem för å äta lunch så då tog jag en liten paus.. Har ringt nåra samtal också, så nu ere kanske dags för matten igen.. Eller ska kanske titta till mattorna, om de ens är kvar.. =S

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0