Envis - eller inte?

Skrivet den 2008-07-12, klockan 19:47:21

Jag förstår inte, Erik tycker att jag är envis, typ som en åsna!! Å de e illa.. Visst jag kan ha en åsikt, å stå på den ganska hårt.. Å de ska mycket till innan jag tar å byter sida.. Men de händer att jag ombestämmer mej å byter sida.. Men de kanske inte är alltför ofta..
 
Men grejen är den att om jag har bestämt mej så kan jag ju inte erkänna att jag har fel å därför byta.. Inte för lätt iaf.. För då vore de illa.. Lite måste man ju stå för sina saker.. Va skulle annars hända? Vill inte att nån annan ska ta över mej..

Å så farligt är de faktiskt inte, de tycker då inte jag iaf.. För jag vet ju de som är 1000 ggr värre än vad jag är.. Så egentligen så borde han vara glad att jag inte är som dom.. =P


Lika till beteendet?
Enligt mej så ere en stor skilland.. =P

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2008-07-12, klockan 20:41:43

Vaddå Björn Larsson-skadad?? ;)

Skrivet av: Cristian
Den 2008-07-12, klockan 21:23:50

1: Det är bra att vara envis. Jag ger mig alldeles för lätt..

2: Fy fan va du e snygg.. ._.

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-13, klockan 10:48:19

Sandra - Haha, BL kommer alltid att följa med mej här i livet.. =P Blir lix inte av med honom.. ;)



Cristian - Jag vet att de e en bra egenskap, men kanske inte näre går för långt.. =P Tack så mkt.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0