En sömnlös natt

Skrivet den 2008-07-15, klockan 10:04:34

Aldrig har jag sovit så dåligt som jag har gjort inatt.. De var med en klump i magen å panik som jag vaknade upp minst en gång i timman.. Började leta efter mobilen för att kolla vad klockan var.. När jag fått reda på de, kunde jag lugnt lägga mej ner igen å somna om.. Men så höll de på hela natten..

Jag kan inte komma på att jag har något att oroa mej för.. Om jag skulle råka "försova" mej så gör de inge.. Hur man nu kan försova sej när man är ledig vet jag inte ens.. I och för sej så har jag matten, men den tar förhoppningsvis bara nåra timmar om dan å så måste jag städa i korridoren, men de e också bara nåra timmar.. Så de e egentligen ganska så lugnt..

Så jag borde ha sovit lugnt de timmarna som jag låg i sängen.. Får se om de blir bättre i natt. Jag hoppas de iaf, för jag var helt slut i morse när jag skulle upp..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0