"En plåtlåda med fyra runda saker under å ett rör där bak.."

Skrivet den 2008-07-24, klockan 12:53:30
"Röris" kom tillbaka igår å fixade golvbrunnen, så nu går de iaf å duscha utan att de blir översvämning.. Gjorde sista matteprovet, skönt, de va inte så svårt.. Men jag var nog inte tillräckligt koncentrerad när jag försökte göra provet framför teven.. =P

Sen kom Erik hem å åt lunch å efter de cyklade jag å Emelie till Nydalasjön för vi skulle sola å bada.. Vilket blev svårt, för för solen försvann å de blev kallt.. Efter ett timma gav vi upp å cyklade hem till Emelie istället.. Å va fint hon bodde!! Är riktigt avis, skulle också vilja bo på Nydala..

Sen hem, läste brevet som jag fått från Univ. lite info å så.. Erik kom hem å lagade mat, skönt å slippa de för en gångs skull.. Han lyckades bränna sej på ugnen, ojojoj..

Råkade förolämpa honom igår då jag påstod att hans älsklingar bara är "en plåtlåda med fyra runda saker under å ett rör där bak.." de uppskattades verkligen inte av honom.. Å så stött han blev.. =P

Idag har jag testat min nya dammsugare å jag älskar den!! Va bra den är, fast den låter lite för mycket tycker jag.. Tur att den inte ska stå på hela tiden.. Har packat ihop mina saker å om nåra timmar ska jag bege mej till bussen för å åka till MPM!!! =D

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-07-24, klockan 13:43:45

Så erik gillar bilar?

Fast alla vet ju att riktiga bilar har rör på sidorna istället för ett där bak.. :P

Skrivet av: Sandra
Den 2008-07-27, klockan 14:41:19

hey darling!

hur har du det?

jag träffade en "forne" granne till dig (från umeå)igår.. haha :D eftersom det är du som har flyttat.. :)

hoppas du har det great på landet!

puss puss

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-28, klockan 09:39:51

Cristian - Jo, han gillar bilar.. Typ hans ögonstenar.. =P



Sandra - Jag har det bara bra.. Jasså? Vem har du träffat?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0