Besök

Skrivet den 2008-07-12, klockan 11:58:08

När Eriks familj kom igår så lagade vi middag, tacos.. Mkt gott!! =) Sen visade vi dom korridoren, tror inte att de va allt för imponerade.. Men de förstår jag, de e inte jag heller.. Vi fikade å sen åkte de hem..

Vi fick en soda stream i inflyttningspresent å ett DL-mått, ett rivjärn å lite lakan.. Sen fick jag även en födelsedagspresent, ett bädd-set med Ahlgrens bilar..!! =D

När de åkt tittade vi på tv å jag höll på å somna, sjukt trött...

Blev lite godis i den fina skålen.. =D
Lite godis i den fina skålen!! =D


Upp i morse, fast inte så tidigt, skönt.. Vi gick till ICA eftersom brödet var slut å sen blevre frulle.. Nu ska vi snart ta en sväng..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0