Bakning

Skrivet den 2008-07-03, klockan 20:05:33
Gick till centrum för å handla, men jag glömde typ hälften.. Så gåre när man inte skriver lista.. =P Såg att mina mattor hade blåst ner från ställningen, så när jag kom tillbaka så skulle jag hänga upp dom igen.. Men de va torra så jag tog in dom iställe..

Bakade en kaka å så började jag med maten.. När Macke kom hem så hjälpte han mej.. När Erik kom hem så blevre midda å sen diskning.. När allt var klart så satte vi oss i bilen för å handla lite saker..

De e ganska kul å göra de, men när man har 2 gnälliga killar i hälen så ere inte lika kul längre.. Okej, de gick bra till en början, men sen så..

Kom hem fikade å så fick jag diska igen..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0