Vem va hon?

Skrivet den 2008-01-10, klockan 16:26:43
Jises, de måste ha vart nån annan som vakna upp i min kropp i morse, för de va verkligen inte ja.. var hyfsat pigg när klockan ringde, men de va kallt utanför täcket så ja låg kvar ett tag i sängen.. =P=P sen tog jag mej upp åt frulle å sen satte ja mej vid skrivbordet å öppna BiB-boken.. å satt å plugga ända till ja va tvungen å klä på mej.. Jag blev klar lite för tidigt, men de gjorde inge.. ja tog på mej skorna å gick till skolan.. tänkte att ja kunde gå förbi Bian å prata med henne.. men hon va inte där..

sen gick ja upp i klassrummet å öppna matteboken å börja räkna (de va 20 minuter kvar till lektionen skulle börja å de fanns människor å prata med!).. Robert kom å gick igenom de sista i boken som vi behöver lära oss.. å så räkna ja väldigt flitigt.. hade typ inga fel.. jo, nåra decimalfel, men de va inte så noga.. uträkningarna tog lång tid, men de va enkla!!! å ja va så nöjd me mej själv.. de blev ingen långrast heller, bara typ 10 min, sen va ja ju tvungen å fortsätta räkna.. när ja va klar gick jag hem..

å när ja klev innanför dörren så va den vanliga Agge tillbaka.. men de kändes skönt, vore jobbigt om hon skulle gömma sej för länge.. =P=P


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0