Till vilken nytta?

Skrivet den 2008-01-02, klockan 16:50:18

Jag har inte ens vart hemma i 24 timmar å här ere kaos!! De vare iofs redan efter 1 timma!! Jag försår inte, jag som hade städat så fint innan ja åkte, vad var de för mening egentligen? För nu ligger allt i högar på golvet, å de kommer de å gö ett tag, för ja orkar inte plocka upp de, å ja har ingen annan som kan gö de åt mej.. Borde ha haft städning å renlighet som en punkt av mina nyårslöften, men de va väl tur att ja inte hade de, för isf skulle de redan va brutet.. =P=P

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0