Sovproblem

Skrivet den 2008-01-04, klockan 11:17:50
Att gå å lägga sig tidigt är svårt, men de e ju svårare att somna när man väl ligger där!! Ja vene hur många ggr ja låg å vred mej igår..!!  Jag måste sova på sidan, för de e obekvämt å somna på mage eller rygg.. Men ja kunde inte ligga på min stackars vänster axel så de gick inte..Sen gjorde de lite halv ont när ja låg på höger, för då for den vänstra omkring.. =P=P Men ja försökte stå ut, men då kom jag på att de va för varmt, så ja tog ut täcket ur lakanet.. Mycket bättre.. Men jag ville fortfarande sova med ansiktet mot väggen, så ja försökte lägga mej på vänster sida, men de gick inte..

Då kom jag på den briljanta idén att ja kunde vända på mej.. Alltså; ha huvudet där fötterna ska va å tvärtom.. För då kunde ja ligga med ansiktet mot väggen fast på höger sida.. De gick ett tag, men sen blev det obehagligt, för iaf nån skulle komma så skulle ja inte se de.. Inte för att nån skulle kunna komma in i mitt rum då de är låst å ingen annan än jag har nyckel (va ja vet iaf), men ändå! Så när ja låg där så ville ja har ansiktet utåt, å då hamnade ja på min vänster axel iaf!!! Jises vilka problem jag har!!

Sen i morse när klockan ringde (va tvungen å ställa den, annars hade ja sovi hela dan) så ville ja inte gå upp, de va ju så skönt å sova. Så ja snoozade nåra ggr.. Ville ta en dusch när ja kom upp, men de va för kallt i rummet, så då kommer ja å frysa ihjäl, vilket är mindre bra, så de får vänta..

Kanske dags för frulle snart, eller om ett tag.. Får se näre börjar kurra..

Juste, ja prata med Emma igår i typ 2 timmar!!!! De va jättekul, har inte pratat med henne sen i september eller nåe!! Hennes minsting satt breve å ja kunde höra henne när hon satt å prata eller va hon gjorde.. =P=P Nu kan ja prata med Emma lite oftare då ja äntligen har fixat skype, de tog mej typ ett halvår, menmen, bättre sent än aldrig..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0