Potatis

Skrivet den 2008-01-12, klockan 23:06:18
Sprang till ica å handla förut.. bla bakpotatis å vanlig potatis å fiskpinnar.. så nu skare bli nån annan mat..
 de va mamma som tipsa mej om å göra bakpotatis för de kräver inte så mye av en själv.. de krävs ba tid.. å de vill ja lova att de gjorde!! de vart ju typ aldrig klara!! å ja va hungrig å hade inte tålamod å vänta.. hade den i ugnen i 2 timmar å sen i micron till de börja låta om den.. typ.. men ja va lite skeptisk först, då ja är mye känslig mot potatis som inte är färdig.. men ja tror att de gick bra.. har inte känt av nåe iaf..

så i veckan blire fiskpinnar, gu så gott!!! de va väldigt länge sen.. =P=P

har städat mitt rum lite finare idag, så nu gåre faktiskt å komma in.. å ja vågar ha öppen dörr igen.. haha.. å tvätten ä klar, inge blev färgat.. men nu har ja inte kvar min fåtölj längre, för de va nån som dumpa en tvätthög där.. å den lär no ligga ett tag til nån (jag) orkar vika den.. =S sen måste ja bädda sängen å, för nån rev ut alla lakan innan tvätten..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-01-12, klockan 23:38:34

Jag älskar ditt skrivspråk, det känns så naturligt på nåt sätt..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0