National Treasure

Skrivet den 2008-01-27, klockan 00:32:35
Så där, då va ja hemma igen.. Eller hemma hos M&M kanske ja ska säga.. =P Erik hämta mej å vi åkte till H-sand å åt midda å gick på bio.. Vi såg "National Treasure - Hemligheternas bok", den va bättre än va ja trodde.. Så de va ju bra!! Haha.. =P=P Ja visst iofs inte så mye om den, men ja trodde inte att de skulle va min typ av film, fast de tror ja om många filmer å så ere bra ändå...

Ja kanske ska sluta dissa grejor innan ja har tatt reda påre.. För då kan ja ju egentligen inte veta om de e bra eller dåligt.. =P=P De kanske ja skulle ha skrivit upp bland mina nyårslöften.. har kommi på fler löften som ja borde ha haft, men ja kom inte på de just då.. Fast ja kan ju försöka å hålla de, då de e nästan nyårslöften.. Men de gör inge om ja misslyckas då de egntligen inte va nåe riktigt löfte... Åh, va smart ja e ibland asså!!! =P ;)

Måste kolla när mina bussar går hem i morron, så ja kommer tillbaka till Umeå.. För här nere vill ja inte stanna för länge.. =P=P har iofs haft väldigt trevligt den här helgen, så ja ska ju inte klaga.. De brukar faktiskt va soft å komma ner å slappna av en helg hos M&M, men sen längtar ja tillbaka till stan..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2008-01-27, klockan 12:25:05

jag tror inte jag hade tyckt att filmen varit lika bra om jag inte suttit med dej som jag gjorde igår:)

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-27, klockan 19:21:04

haha, kan va sant.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0