Min dag:

Skrivet den 2008-01-14, klockan 16:46:19
En vanlig skoldag för mej ser ut ungefär såhär:

07.00 - Upp, klär på mej, äter frulle, tittar på TV, byter om, går till skolan
08.30 - Lektionen börjar, är trött å har svårt att koncentrera mej
09.30 - Rast, börjar piggna till
10.30 - Det har gått 30 minuter sen rasten sluta, är hungrig, svårt att koncentrera mej
11.30 - LUNCH! Äter, pratar, mycket energi
13.00 - Lektionen börjar, trött efter maten, svårt att koncentrera mej
14.00 - Rast, mattröttheten börjar avta, ny energi
15.00 - Hungrig som bara den, räknar ner den sista timman, svårt att koncentrera mej
16.00 - Hungrig så ja håller på å dö. Springer snabbt hem, äter mellis, kollar mejl
17.00 - Ska börja med läxor, är eftermiddagstrött, inte så mycket gjort när man nickar till hela tin
18.00 - Tar en rast
19.00 - Kommer på att man har haft rast i 1 timma, känner sej hungri, ställer sej i köket å lagar mat
20.00 - Ska fortsätta med läxorna, är efter-matentrött, svårt att koncentrera mej
21.00 - Slår ihop boken för kvällen, umgås med datorn
22.00 - Funderar på om man snart ska gå å lägga sej.
23.00 - Släcker lampan
00.00 - Är fortfarande vaken, går upp hämtar nåe å läsa
01.00 - Släcker lampan igen
01.03 - Somnar

Ja, typ så sere ut.. När ska man vara tillräckligt pigg för att kunna orka plugga?? Eller orka lyssna på de som sägs på lektionerna.. Vill ju inte påstå att de blir så mye gjort här hemma iaf.. Lite fastnar väl i skolan, men inte överdrivet mye.. De e ju typ efter rasten som man är som piggast, men då bara i nåra minuter..

Jises, vikka problem jag har.. Hahaha.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2008-01-14, klockan 19:18:50

vilken dag, vilken dag;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-14, klockan 21:37:09

Yees!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0