MaD-tenta

Skrivet den 2008-01-16, klockan 20:23:16
Jises, äntligen är de över.. Eller egentligen inte, för de kommer en tenta i morron å..

Men MaD:n då.. jag tycker att hela tentan va klurig.. De fanns inge som jag kände mej 100% säker på.. =( Vilket oroar mej..

De va 40 p allt som allt, plus dugga poängen.. Då jag inte svara nåe vidare vettigt på de fyra sista som tillsammans var värda 14 p, så ligger ja risigt till... Jag måste iaf ha minst 14,5 för att få godkänt, plus mina 5,5 å från duggorna.. Annars vet ja inte vad.. Eller jo, de e ju ba å göra om den.. Eftersom ja måste ha MaD till nästa termin..

Jaja, de e väl bara så vänta å se.. Hoppas att han rättar de fort!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0