Inte lätt

Skrivet den 2008-01-06, klockan 11:34:32
De här med att gå å lägga sej tidigt är lättare sagt än gjort!! Jag har ju planerat å gå å lägga mej tidigt så att ja kommer upp i tid nu när skolan närmar sig.. Men igår blevre inte så värst tidigt, eller jag somnade iofs tidigare än vanligt, men ja släckte lampan senare.. När ja släckte lampan? Haha, de håller jag för mej själv.. =P vet att mor min brukar kika här ibland.. =P

men ikväll måste ja lägga mej tidigt då ja ska va i skolan 8.30 i morron.. ja kan iofs sova till 7.55 om de skulle behövas, men då ska ja va riktigt trött.. =P

Mamma ringde mej förut å sa att ja va tvungen å slå på tv:n, för de skulle sända 4:ans väder från Maskbacken, å Macke va där å åkte snowboard.. Men ja såg han inte, de kom ba massa skidåkare.. Jag gissar att han hade parkerat sig i backen tillsammans med andra snowboardåkare, de e ju de de brukar göra..

Jaja, ska väl ta mej upp ur sängen å kanske fixa frulle snart..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0