Fattigaste månaden?

Skrivet den 2008-01-21, klockan 22:41:31
Januari, årets fattigaste månad? De har tjatat om de på radion i typ två veckor nu... Å nu kan ja hålla med om de.. Men om de hade vari som vanligt så hade ja inte hållt me.. vanligt folk får ju lön nu till helgen, de hade ja också fått om de inte hade vart för att de e en ny termin som börjar nu.. å vanligt folk får lÖn för sitt slit, jag får ja lÅn för mitt slit!!!!

men förhoppningsvis får jare till nästa helg.. Men då ere redan försent, för då ska hyran, internet å kåravgift vara betalt!! så nu blire till å spara, typ nudlar varje dag.. Nä, men de har som tur löst sej.. Min snälla mamma hjälpte mej.. Å ja hoppas få lånet till nästa vecka iaf.. De gick hyfsat fort förra gången..

Prata med mormor idag om helgen.. Hon hade fixa skjuss åt mej, men de behövdes inte, för ja hade fixa egen skjuss.. Så nu får ja åka från Ö-vik!!! Skönt, fast de e iofs inte så långt därefter, men nu får ja iaf trevligt sällskap!! Å de e ju aldrig fel.. =P Så de tackar man ju inte nej till..

Idag fyller MF år, ja ringde honom förut å gratta..  Så GRATTIS MF!!!


Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2008-01-21, klockan 22:55:03

haha å jag får ett väldigt trevligt sällskap oxå, slippa köra själv:D fan va skönt:D

Skrivet av: Agge
Den 2008-01-22, klockan 21:40:43

yees! de ska bli najs!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0