Vilken dag..

Skrivet den 2008-02-21, klockan 18:55:11

Pubkväll för alla basårare igår då.. Va bara en intressant där, nämligen byggteknik.. Sen vare massa konstiga saker som ja aldrig i hela mitt liv skulle välja!!! Blev mat å så lite snack innan ja promenerade hemåt.. Hade lab på morronen i kemi, den va inte så svår, men otroligt tråkig!! Vi skulle bygga olika föreningar... Drog ner på stan tillsammans med emelie å luncha samtidigt som ja fixa mitt abonnemang.. Så nu ere bra igen..

Jag vaknade 2 i natt.. Inte utav mej själv utan för att tfn:en ringde!!! Vem ringer nån klockan 2 en torsdag morron?!?! Å så vare dessutom en felringning vilket gör mej ännu mer irriterad.. När ja vakna nästa gång vare dags å gå upp, hade fysik-lab, väldigt krånglig, de va inte mye som ja förstod inte resten av min grupp heller för den delen.. Men vi blev tillslut godkända, fast våra svar va ju lite långt ifrån än vad de ska vara..

Vi fick tillbaka lab-rapporten från förra veckan.. Vi va tvugna å kompletera den lite.. Men hon som hade skrivit den hade sparat den på datorn, å den datorn var upptagen.. Men vi lyckades få låna den iaf, men arbetet fanns inte kvar.. Så de va ba å börja om från 0.. Skrev å sen hängde sej datorn å de gick inte å göra nåe alls..

Försöker å få ihop vår korridorsfest, men de går inge vidare... 3 ville på fredan, 3 på lördan å en kunde inte.. Sen vare en till som hoppa av.. Så nu har ja bytt helg å få se om de går bättre då.. Annars ger jag upp.. Å om de blir helgen efter så hoppas ja fortfarande på lördagen.. Ja ska kämpa för att få den.. =P=P haha..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0