Vila

Skrivet den 2008-02-06, klockan 15:52:49
Har pluggat vidare idag.. P.S. satt fortfarande kvar, tur de.. Å nu har ja även börja lära mej alla joner å syror.. Kan de inte riktigt än, men snart så.. Hoppas jag iaf.. Så nu ere kanske dags å börja lära sej även fysiken.. Vene om ja tycker den ä lättare eller svårare.. För de e ba kryssfrågor, men ja har ingen aning på vad.. =S

Skulle egentligen ha gårr på A.power me Emma idag, men jag avbokade mitt pass, för ja kände att min kropp behövde vila lite.. Har varit lite tungt å stå på benen idag.. Å ta sig till köket va ett spännande projekt.. Men man behöver vila från träning nån dag i veckan iaf.. Å de får bli idag.. Synd att de va passet me Emma, för ja har inte tränat me henne än.. Men de e viktigare å lyssna på kroppen..

Får väl gå å simma i morron ist.. Sjukt tråkigt, men de käns bra efteråt iaf.. Sen måste ja fixa mitt IKSU-kort också, för de går ut i morron, så ja måste fylla påre.. kommer å känns lite tungt, men de blir nog bra ändå..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0