Tvätt

Skrivet den 2008-02-10, klockan 11:23:28
Jises, ja sov väldigt länge i morse.. Eller, ja, jag har ju bara sovit i 9 timmar.. Men ändå.. Jag trodde att jag skulle vakna tidigare, men inte de inte.. Tur att jag ställde klockan, annars hade ja nog fortsatt sova ännu längre.. Skönt!!.=P =)

Nu måste jag klä på mej och sen måste jag sortera tvätten, har nämligen tvätttid idag klockan 12.. Å de va på tiden, för nu är allt, å då menar jag verkligen allt i garderoben slut!!!! Så de ska bli skönt med lite kläder igen, vill ju helst inte gå utan.. De blir ju så fruktansvärt kallt!! Å så skulle nog folk stirra.. =P=P Haha...

Nä, nu ere dags...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0