Tur?

Skrivet den 2008-02-26, klockan 18:15:09
Vilken tur jag har!! Va precis i tvättstugan å bytte tvätt i maskinen.. När jag sedan hängde upp den rena vita tvätten så upptäckte jag att det var ett svart plagg med!!! Men den har inte färgat nåe, som tur va.. Annars hade de vari lite illa.. Förstår inte huren har hamnat där.. =S De måste ha vart för att ja prata i tfn samtidigt som jag sorterade mina högar..

För självklart, de e ju inte mitt fel att den hamna där!! =P

Så de e ba happas att ja inte har lagt nåe vitt i den svarta högen.. Får väl se, för jag tror att de finns saker i den maskinen som kommer å färga, eller jag vet att det finns..

Håller på å pluggar lite till duggan på måndag så ja kan åkta till M&M å E i helgen.. eller jag har redan bestämt att jag ska åka..

Ska plugga lite till sen ska jag fixa tvätten innan det är dags att laga midda..

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-02-26, klockan 21:25:23

haha såklart äre aldrig du som gör fel, försök nu inte skylla på mej!!

Skrivet av: Agge
Den 2008-02-27, klockan 10:16:54

Haha, de va precis de jag tänkte göra.. =P ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0