Titanic

Skrivet den 2008-02-10, klockan 01:24:09

Kvällens film blev, Titanic.. De va ett bra tag sen jag såg den.. Å tur va väl de.. Hade ja sett den under gymnasietiden så hade ja aldrig våga följa me på seglingen..


Titanic är en väldigt fin, men hemsk film.. Den ligger väldigt bra till på min topplista.. Speciellt me söta Kate Winslet och Leonardo DiCaprio!! De är verkligen fina!! Tycker egentligen inte att DiCaprio ser nåe vidare ut, men i den här filmen, ojojoj!!!


Jag skulle nog kunna se den här filmen om å om igen.. Synd ba att den är så lång...

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Maddiie
Den 2008-02-10, klockan 01:43:44

bästa filmen som gjort tror jag !

Skrivet av: Agge
Den 2008-02-10, klockan 11:13:57

Jo, kan no va de..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0