Maaaat

Skrivet den 2008-02-06, klockan 21:18:21

Gjorde no världens goaste köttfärssås idag!! Jag blev riktigt nöjd meren faktiskt!! Va lite orolig för de såg ut som den skar sej, men de va gott ändå.. =P=P Ja säger ba: Stackars dej som inte fick smaka den.. =P=P

Prata lite me spanjorerna när ja laga mat.. De prata om surströmming, för nån av dem skulle bli bjuden på de, men han va inte så sugen.. Sen sa han att han kanske skulle köpa hem å testa eller nåe.. Jag hoppas VERKLIGEN att jag hörde FEL!!! För om han öppnar en burk här i korridoren så flyr jag!!! Men jag vet inte riktigt vart, men de löser sej.. Bara ja kommer långt härifrån...

Kom in i köket lite senare för å diska å göra te.. Då hade spanjorerna samlat sina kompisar å satt å de gemensamma rumme å prata.. Spanjor1 sa att han hade me sej massa speciallitéer från Spanien, å att han hade tänkt å bjuda mej, men han trodde inte att ja gilla de... Hahaha... Undra va han har fått de ifrån?!?! =P=P Haha, nä, men de han har bjudi på hittills har ju inte vart nån höjdare.. Är lite kräsen så där.. Men ba lite..

Titta under sängen å hitta riskakor, ja undra va de kommer ifrån, för de e inte ja som har köpt dom... Men ja tror att de kommer från M, de måste göra de.. Hon hade en period då hon köpte massa mat åt mej.. Men de tackar man ju inte nej till.. =P=P

Tittar på fotboll just nu, Turkiet - Sverige.. De va nån i de svenska laget som fick kramp å de kom me båren å hämta honom!!! Jises, hadere vare ja som hade fått kramp under min fotbollstid så hade ja fått ställa mej upp å promenera ut från plan så fort som möjligt!!! Orättvist... Men som BL säger: de finns ingen rättvisa..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0