Korridorsstädning

Skrivet den 2008-02-12, klockan 23:38:24
Sov ett par timmar på dan idag, å efter de kände jag mej lite bättre iaf.. Åt mat å då försvann illamåendet.. Så ja åt ett rån, å så försvann de igen.. Å så hare hålli på.. Så de bästa när man är illamående ä alltså å äta hela tin!! Men de klarar man ju inte av.. Inte jag iaf.. Va ju inte hungri tillslut..

Sov lite till... Sen har ja väl mest lega i sängen å stirrat!! Blev inte så mye gjort faktiskt, men ja va sjuk å de e en bra anledning..

20.30 gick ja ut i köket för då skulle vi ha fika, men de va helt tomt.. Väntade 15 minuter, å då kom 1 person, men han hade ingen aning om att vi skulle ha de.. Fast de stod ju på dörren man passerar när man går in i köket.. Å den lappen har sutti där i 1 vecka..

Så jag gick tillbaka till mitt rum å vek tvätt ist, inte så roande kanske.. Sen började folk öppna sina dörrar å komma ut.. Så då fikade vi nåra st.. Efter ett tag gick tandläkarn, han va ba tvungen å prata me sin flickvän.. Å de gick inte å skjuta lite pårå, nop.. Sen kom den nyaste av oss i korridoren, å då börja vi städa.. Vi va 4 tappra själar som städa hela köket å matrummet å städskåpet.. Möblerade om lite också, så vi hoppas att de blir bättre nu..

Å så har vi planerat att ha korridorsfest, å den här gången hoppas ja att de kommer lite folk jag känner, annars blir jag besviken, isf rymmer jag härifrån då..

Såg att MM hade ringt, så jag måste ringa henne i morron, ska no skriva upp de, annars ere glömt..

Dags å sova nu.

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0