Förstått?

Skrivet den 2008-02-28, klockan 18:17:37
Kilade iväg till skolan å hade fysiklab.. Den va rolig, men grym svår.. Vi fick leka med sladdar å sånt, å de va rätt spännande.. =P Men vi va inte så duktiga så vi va tvugna å fråga AS flera ggr innan de löste sej.. Tillslut vare ba ja å Emelie kvar å då satte han sej breve oss å typ sa alla svaren å så.. eller vi hjälpte till lite.. ja försökte säga nåe smart å han gillade de ibland iaf.. Å han sa att jag förstod uppgiften, när jag i slutet ändrade på hans svar å ändå fick rätt..

Men jag vet inte hur mye jag egentligen förstod.. Å den helt plötsligt tog han fram lappen å sa att vi kunde pricka av oss å gå.. Antingen så va vi klara eller så ville han bli av med oss..=P=P

Har öppna fysikboken nu när ja kom hem.. Men de e ju sjukt svårt.. Förstår inte när jag ba läser, så jag måste komma på nåe annat sätt å lära mej på.. Men de ska no lösa sej.. Jag har ju hela helgen på mej.. eller inte direkt, men nästan..

Ska sitta med de lite till..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-02-28, klockan 20:10:26

Friskt kopplat, hälften brunnet.

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-02, klockan 22:29:14

Haha.. Typ.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0