Bussresa..

Skrivet den 2008-02-15, klockan 20:07:00
Upp lite tidigare i morse för å packa de sista å stänga ner rummet.. Tog mitt pick å pack å tog mej till skolan.. Va lite kallt å gå, för ja hade packa ner min tjocktröja, för på termometern hemma stod det att de va 8 plusgrader.. Men de va ju typ 6 minus!! Så de e lite skillnad..

Hade en lite knepig men roliga lektion.. Han bli klar me alla uppgifter väldigt tidigt.. Sen visa ja emelie funktionerna på min miniräknare, då hon ska använda den i morron.. De va lite knepig, men hon förstod till slut, hoppas jag iaf.. =P=P

Tog mej till NUS för å ta bussen till MM.. Kom lite tidigt, så ja fick sitta å vänta ett tag i vänthallen.. Men de va inga problem.. Satte mej på bussen å börja resan ner.. Jag såg tre älgar längst vägen, de va lite coolt!! Haha..

Sen kom MF:s syster å hämta mej vid bussen, å körde mej till M&M.. Fick lite fika å så.. Kunde så småningom typ inte prata.. Å så frös ja som ja vene vad.. Å helt plötsligt så blev de väldigt varmt så ja va tvungen å ta av mej alla varma kläder..

Så nu sitter ja här å ska titta på Let's Dance..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0