Än finns du kvar

Skrivet den 2008-12-12, klockan 16:40:09

Ett år har gått
Än finns du kvar

Trodde att det var över

Men det går inte att släppa


Det gick så bra att håll kontakten

Trots avståndet

Pratades vid varje dag

Du var mitt stöd


Kunde prata om allt

Lätta mitt hjärta

Du förstod mej

Och fanns alltid där


Sen kom alla lögner

Du gav mej falska förhoppningar

Jag visste inte vart jag hade dej

Orkade inte mer


Blev arg, ledsen och besviken

Svarade inte när du ringde

Rev alla kort, gömde nallen

Klippte vår kontakt helt


Jag kan inte ens se vissa bilder

Eller lyssna på viss musik

Eller se vissa människor

För det gör så ont


Har flera gånger fattat tag i mobilen

Men jag vågar inte

Vågar inte skicka ett sms

För det känns så konstigt


Om jag kunde

Så skulle jag spola tillbaka

Ändra på det som gick fel

Så att jag hade haft dej kvar


För hur mycket jag än försöker

Så försvinner du inte

Du var en bästa kompis, som ett syskon

Vare sej jag vill eller ej, så kommer du att finns kvar i mina tankar


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0