Sluta stirra!

Skrivet den 2008-12-08, klockan 16:09:16

När jag kom hem från skolan så drog jag upp persiennerna och tände lite julsaker.. Sen satte jag mej i soffan å knappa lite på datorn.. Alla människor som gick förbi stirrade in genom fönstret!! Jag stirrade tillbaka med en arg blick å då tittade dom åt ett annat håll.. Det vart lite jobbigt med så mycket insyn, har inte tänkt på de förut, eller jo i början, men nu har vi ändå bott här i 5 månader.. Så jag va tvungen å dra ner persiennen igen.. =(

Ska köpa sånt där "fönsterskydd" så att de inte ser lika bra.. Sjukt jobbigt närom smeker väggen å har näsan på rutan, inte riktigt, men typ.. Med fönsterskyddet slipper man se dom utanför också, för det är inte alltid så uppskattat..

Snart kommer Erik hem, eller jag hoppas de iaf, han skulle jobba till 4 idag!! Äntligen så kommer han hem tidigt.. Ska berätta en liten rolig sak för honom då.. Nop, jag kommer inte å avslöja det här än, för de kan va nån som läser de innan han har kommit hem å avslöjar de för honom, å de vill jag inte..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0