Skägget i brevlådan

Skrivet den 2008-12-01, klockan 08:16:40
Blev lite besviken på årets julkalender.. Den va lite töntig, eller så är det så att jag är för gammal för att se de å inte längre uppskattar de på samma sätt.. Jag vet inte, men jag tycker att de senaste åren har varit lite halv dåliga, när jag var lite så vare dom bra som; Sunes jul, Jul i Kapernum, Mysteriet på Greveholm, typ.. Men om jag hade sett dom nu så kanske de inte hade varit bra, jag vet inte..

Men iaf, jag tror inte att jag kommer å följa årets julkalender, för efter första avsnittet så känner jag mej inte fast..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0