Nyfrissad =)

Skrivet den 2008-12-04, klockan 20:14:47
Det blev julkalender i morse igen.. =P Sen tog jag på mej kläder å gick till ÖP, var sjukt nervös!! Träffade lite annat folk som också va osäkra å hade fjärilar i magen..

Fick tentan å fick panik, de va ju inget va de där som jag kunde.. De första två uppgifterna tog drygt 30 minuter, sen lämnade jag räkneuppgifterna å tog teorin istället.. Skrev å skrev å skrev å räknade å räknade till klockan var 12.45, då packade jag ihop mina saker å lämnade in.. För skrivtiden var slut 1, så de va bra att gå lite innan för typ alla satt kvar.. =P

Jag har aldrig kännt mej så osäker på en tenta/prov innan, men de här kan ha gått hur som helst.. Ingen aning, men jag känner mej inte speciellt säker.. Är inställd på omtenta den 9/1, men de vore skönt å slippa..

Sen drog jag hem, åt. Å sen till skolan skulle skriva ut rapporten, de va lite krångel, men sen gick de, tur de.. Lämna in, gå till bussen.. Ner på stan, kolla efter en klipptid, fick en väldigt fort, gjorde lite ärenden först å sen vart de klippning..


Innan å efter.
Vad tycks?

Vart faktiskt nöjd, men hon skulle kunna ha klippt lite till.. Sen till ersboda, handla, handla, handla.. Sen plockade Erik upp mej å vi åkte hem å åt.

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0