Namnsdagspresent

Skrivet den 2008-12-08, klockan 13:07:40
Juste, jag glömde berätta vad det va som låg i kuvertet som jag fick i mitten av veckan.. Det stod ju att jag inte fick öppna det innan den 7/12, å de gjorde jag inte heller.. Men iaf, igår så va det de datumet och jag öppnade.. I kuvertet så låg det två packet.. Öppnade dom och där i så va det två par örhängen.. =)

De var i plast med guldfärg, men de såg faktiskt inte så plastiga ut.. De va därför M hade köpt dom till mej.. För annars så finns det bara plastörhängen med barnmotiv eller som ser sjukt plastiga ut.. Å de vill man ju inte ha.. Jag tycker att det är så fint med örhängen och det är så tråkigt att jag inte kan ha nåra.. Eller jo, de går ett par minuter, sen kliar de så jag håller på å dö å då måste jag ta ut dom - är nämligen nickelallergiker, om det inte hade listats ut än..

Nåra kanske tänker, använd äkta guld då, ja, om jag kunde de så hade jag gjort de.. Men inte ens de kan jag ha.. =(  Vilket är jättesynd..

Så i morse tänkte jag att jag va tvungen å prova dom.. Men jag fick inte igenom dom, piggen är för tjock för mina hål och det är ingen spets på den! Nej, hålen har inte växt igen, för jag fick igenom ett annat örhänge.. Jag vill inte trycka för mycket heller, för dte gör sjukt ont.. Typiskt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0