Lycka till?

Skrivet den 2008-12-01, klockan 10:14:06
Så, då vare dags att traska iväg.. Önska mej lycka till nu, å håll tummarna för mej mellan 14 å 15, för de kan jag behöva.. Så att jag slipper svimma av scenskräck inför de 6 personerna som ska lyssna.. För de vore lite jobbigt, pinsamt om inte annat..

Jag förstår inte, de gick ju så bra för nåra år sen.. Jag stod på Sthlmsmässan å prata för nåra klasser, på skolan inför LK några gånger, inför klassen å föräldrar.. Men allt de verkar ha försvunnit.. Varför då? =S

Jaja, inte så mkt å göra åt nu, men jag kanske ska ta upp mina retorik-kunskaper igen..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0