Lugn

Skrivet den 2008-12-01, klockan 17:27:40
Nu börjar jag känna mej lite lugnare. Har kommit fram till att det ger inte så mycket att läsa böckerna, dels för att jag inte kommer å komma ihåg allt samt att han kommer säkert å ta från sina föreläsningar.. Å jag tycker inte att de är ritkigt samma sak.. Så de e nog bättre att läsa igenom hans föreläsningar..

De jag har nu är på 35 sidor, men sen är det 3 föreläsningar som jag inte har skrivit än.. Men de kommer jag inte hinna heller, så jag får läsa på internet iställe.. Har gjort hans frågor iaf, men jag vet inte hur bra svarat de är, samt att jag inte har svarat på alla, för de va konstiga.. Fanns varken i böckerna eller på internet, vad gör man då?! =S

Rapporten går nu att lämna in, kanske lika bra de, för om jag har den kvar så kommer jag bara att ändra mer å mer.. =P Men jag kan aldrig riktigt vara nöjd med en rapport, de e så svårt.. Vet inte hur han vill ha den.. Å jag vet inte om jag har skrivit om rätt saker, de kanske är helt fel..

Bara den blir godkänd så är jag nöjd, hoppas likadant på tentan, men den är lite osäkrare.. För jag har ingen aning om hur hans tenta kommer att se ut.. För han tyckte vi kunde skippa å titta på övningstentorna!! =O

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0