Lilla julafton

Skrivet den 2008-12-21, klockan 11:58:46
Ute å letade gran igår.. Tog tid innan alla var överens om en fin gran.. Sen blev det lilla julafton eftersom B inte kommer å va hemma på julafton.. Så det blev lite julmat å sånt, mums! Sen lite paket.. Jag fick ett par tumlösa tumvantar av E's mormor å P. =P Sen en söt liten tomte av B..

Pratade med M på kvällen å fick veta att hon hade gjort tumlösa tumvantar till mej när jag va liten, fast då vare bara ett hål för vänster tumme.. Så att den va fri å gick att använda när jag skulle sova när vi var ute med vagnen.. Säkert användes den även fast jag inte sov.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0