*klick*

Skrivet den 2008-12-12, klockan 18:30:48
Nu för en liten stund sen när jag satt å knappa på datorn så sa de *klick* å sen blev skärmen svart.. =2

Precis som de blev för nån vecka sen.. Jag förstår inte varför de blir så.. =S Eller jag tror att de e nåe fel på fläkten för de luktar bränt om min dator.. =S

Men de känns inte som om de e nån idé å lämna in den, för sist jag gjorde de så fixa dom de ju inte.. Å nu kostar det 2000 att lämna in, känns lite ovärt.. Köper jag mej hellre en ny å INTE en Acer.. En gång å aldrig mer, har varit missnöjd sen i början..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-12-12, klockan 21:29:34

Som jag har förstått det gör Acer rätt bra datorer, men visst, your choice. Kan inte han den där killen du har fixa den då? Jamenar om den överhettar är det inte sådär svårt att fixa..



För du har den väl uppställd ordentligt, så du inte sitter i soffan eller i sängen eller nåt med den? För då överhettar dom.

Skrivet av: Agge
Den 2008-12-13, klockan 23:01:01

Nee, de går inte göra så mkt åt att det luktar bränt, något är ju fel med datorn.. Då den har klickat har den stått på ett bord..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0