Jullov!

Skrivet den 2008-12-20, klockan 11:02:51
Sista dagen igår, skönt.. De va inte så många på föreläsningen, 7 från våran klass och 15 totalt av 100.. =P Satt å räkna lite, sen for jag ner på stan å fixa lite.. Stressade hem, virrade runt som en höna.. Packade, bakade, städade, duschade, lagade mat, slog in julklappar..

Erik kom hem sent, så jag började äta, men han kom efter en stund.. Sen körde han mej till Johanna, däre va fest.. 45 minuter senare gick jag till jackan å kände att det va varmt i jackan, då hade Erik ringt 14 gånger för han hade ingen hemnyckel.. Han fick den å så fortsatte jag mitt festande..

De blev en tidig kväll eftersom vi skulle åka ner till Erik.. Fick lite besök innan vi for ner.. Klockan 02.50 så kom vi ner.. Då va jag lite trött.. Blev lite pratande å sen gick vi å la oss.. Upp strax innan 9 för å titta på julkalenderna.. =P

Nä, nu ere dags att gå ut på julgrans-jakt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0