Dubbelt?

Skrivet den 2008-12-01, klockan 09:48:31
Va tvungen å kolla om det förra bredbandsbolaget vi hade fortfarande tog betalt eftersom de har varit på autogiro, men de hade dom inte.. Så de va tur.. Men då upptäckte jag en annan sak, att de har tagit betalt för bilplatsen TVÅ gånger!

Så de måste jag fråga idag när jag ska hämta nyckeln, för så kan de inte va, de verkar som om den va på autogiro också, men de syntes ju inte på räkningen, så de va lite skumt..

Jaja, måste göra mej iordning för jag ska snart trippa iväg till KV å hämta ut nyckeln å sen ska jag möta Petra vid TV-tunneln.. Vi ska skriva ut å kopiera tillsammans, då ingen av oss riktigt vet hur man gör.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0