Detta har hänt under veckan

Skrivet den 2008-08-11, klockan 15:54:23
Nu va de ett tag sen sist, igen.. Men de blir så när man inte har nåe internet..

Detta har hänt:
* Föräldraträff - familjen träffade Eriks föräldrar, jag var grymt nervös innan, men de gick ju bra.. =)
* Klättring på Skule - sjukt kul!! Tog den mellansvåra vägen, å de va inte så krångligt.
* Plugg - blev inte riktigt klara med de förra veckan
* Utlåsta - MM glömde lägga ut nyckeln, men de fixades ändå... De va lite kul.. =P
* Grannfika - våra grannar kom förbi å fika å prata lite
* Bakning - bakade världens kladdigaste kladdkaka, men go varen. Samt en sockerkaka, som blev torr..
* OS-invigning - tittade bara lite, sen kom Erik å hans mor å bror å hämta mej
* Kräftskiva - de i byn där Erik bor hade skiva å jag va med, åt dock inga kräftor... Men de fanns annat gott!! =D De bästa av allt var att jag fick Erik å gå dit!!! De va stort.. =P
* Cruising - i K-fors. Åkte dit med Linkan å Eve. Eve åkte med bror sin å jag å Erik med Linkan. Träffade sen Pelle å Lina.
* Bönhamn - Erik å Angelicorna va ute å turista lite granna.. =P


Uppe på Röklinten, Mrs, Jissa, Linkans bil på cruisingen


 Bönhamn

De va en del av de som har hänt

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-11, klockan 23:30:36

Jag har varit på skuleberget, yay!

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-12, klockan 09:44:21

Najs! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0