Brännboll

Skrivet den 2008-08-28, klockan 07:49:50
De va lite färre människor på matten igår, kanske blev de lite hårt för vissa.. =p Gick bra på matten, förutom den del med logaritmer.. Jag har fortfarande inte förstått de.. =S

Sen åkte jag hem, å bakade, å sen for jag till Tek.huset. Där vare samling för dagens lekar.. Å nu vare dags för brännboll å inte vilken brännboll som helst utan vinbrännboll.. Inte nog med att man skulle dricka typ en klunk vid varje kon, så satt man ihop med varandra, vilket gjorde de mkt jobbigt..

Jag hamnade med en som va dubbelt så lång som mej, vilket betydde att han ahde dubbelt så långa ben!! De gjorde de lite jobbigt att spring, för han tog så långa steg!! Så de va ine jag alltid hängde med å därför hamnade på backen, i slutet blev de lite illa.. For i backen, å fick Adams skylt i ansiktet.. Så att jag fick ett skrapsår på näsan å en bula i ögonbrynet.. =S

Vart lite groggy efter de å trodde att jag skulle dö..Men de gick bra.. Var inte med den sista omgången utan såg den från sidan.. Hade aldrig orkat å spela mer, för jag hade sån huvudvärk å mådde illa.. Men iaf, vi förlorade brännbollen, men va gör de?

Cyklade hem å duscha å gjorde mej iordning, å sen for jag på en förfest hos en av killarna i klassen. Sen drog vi oss till Corona, tjejorna bangade ur så de blev jag å killarna.. De va ganska så dött där inne, eller ja väldigt mycket dött.. Så de va lite halvtråikigt..

Hade på mej skylten, vilket jag först trodde skulle vara en nackdel, då de står att jag är upptagen, trodde inte att nån skulle vilja dansa då, men sen såg jag de som en fördel.. För då skulle jag slippa alla sliskiga slickade killar.. Men så blev inte fallet.. De kom fram nåra ändå, fast de hade läst på skylten å jag blev förföljd!! Men jag fick hjälp av Charlie, så jag är honom väldigt tacksam!! =D

Sällskapade hem med två av tjejerna i klassen å General-Erik, skönt å slippa gå hem själv.. Kom i säng typ efter halv 3.. För att komma i säng då så känner jag mej hyffsat pigg... Får se hure många som kommer på matten idag.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0