Spelkväll

Skrivet den 2008-08-31, klockan 01:45:32
De blev en promenad i regnet, fast de var inte så mkt.. Eller de kommer en lite större skur när jag var på mitten av min promenad.. Hade med mej N0lle-skylten under jackan, men jag träffade inte en enda.. Sen satt jag bara i soffan å tog de lugnt..
 
Fick ett sms av Maria så jag drog över till henne lite senare mot kvällen.. Va lite annat folk där så vi spelade spel å skrattade, men islutet blev alla trött.. Spelade spel i 5 timmar.. Först Alias å sen Wallstreet.. Vann på de första, men jag förlorade nog de andra.. =P

Kom precis hem å funderar på om jag ska gå å sova, fast nu börjar jag å bli pigg.. =S Får se hure blir med de..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Brunetten Sanna E
Den 2008-08-31, klockan 02:12:51

vad är en n0lle-skylt?

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-31, klockan 16:12:36

En skylt som man har under nollningen/mottagningen/insparken.. På våra ståre namn, vart man kommer ifrån, civilstatus, å vilket lag man tillhör.. Typ som en "id-bricka" för de nya studenterna.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0