Röj

Skrivet den 2008-08-03, klockan 11:31:34
Åkte ner i fredags, när vi kom fram så kom de massa folk hit å sen for vi å bada.. De va ganska varmt i vattnet, men ovanför ytan vare iskallt!! Så jag höll på å dö.. Jag hade lovat Linkan å vänta på honom men när lederna fastnade så gick jag upp.. =P

Sen drog vi hem till Erik å spela kort, gick inge vidare för mej.. Sen skulle vi titta på film, men de gick inte.. När packet hade dragit så gick vi å la oss..

På lördagen tog vi en lång sovmorron, å så skönt!! Gick upp, kom förbi nåra.. Å sen klättrade jag å Erik upp på Röklinten, så va jobbigt de va!! Jag höll på å dö, va ju värsta bergsbestigningen!! Men de va fint där uppe.. Bjuder på nåra bilder sen när jag är tillbaka i Umeå..

Sen gick vi tillbaka titta på tv å sen lagade vi mat.. På kvällen kom packet tillbaka å vi for å bada igen.. Lika varmt i vattnet denna gång, men nu vare lite kallare i luften.. Så jag stod inte ut så länge.. For till Erik igen å spela kort, vill inte påstå att de gick nåe bra den här gången heller.. =P

Sen for nåra å bada igen, mitt i natten, jag bangade, men de kan jag leva med.. För de va då inge vidare varmt!! Åkte hem å sov..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0