Fortfarande dålig..

Skrivet den 2008-08-29, klockan 07:52:59
Blev lite rädd igår; för helt plötsligt så började jag å frysa å så fick jag feber.. =S Å så blev jag yr å fick värk i ryggen.. Så jag bar ut täcket till vardagsrummet å kröp ner..

Efter ett par timmar så vare över å jag hade bara huvudvärken kvar.. Sen gick jag å la mej å somna väldigt snabbt..

Vaknade i morse, med huvudvärken kvar.. Men jag får stå ut med den.. För jag har ett prov idag som jag måste göra..

Sen blire lugnt under eftermiddagen å kvällen, men jag ska iaf följa med på aktiviteterna..

Helgen i övrigt vet jag inte, för se vare blir.. Erik åker hem, så jag är helt själv..

Ska börja å göra mej iordning för skolan.

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0