Bruten nagel

Skrivet den 2008-08-11, klockan 18:07:17

Höll på å tvätta idag då olyckan var framme.. La tvätten på bänken å så fastnade jag med fingret emellan träskivorna, så att jag bröt en NAGEL!!! De gjorde så sjukt ont att jag höll på å dö!! Jag vet att de låter lite girly, men att bryta en nagel gör så fruktansvärt ont!!

De gör fortfarande ont i fingret, men de ska väl sluta snart hoppas jag..

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-12, klockan 13:01:02

Haha, det är inte "girly" det gör nåt rent förjävla ont. Sen att killar oftast inte har långa naglar som fastnar överallt, det är en annan sak.

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-13, klockan 09:08:52

Okejdå. Nageln va typ som en "killnagel" allstå inte så lång, för den hade nyss gått av.. Å så gick den av ännu mer!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0