Bättringsvägen

Skrivet den 2008-08-30, klockan 14:36:19
Idag va första dagen som jag inte vaknade med bulltande huvudvärk å illamående, vilket var skönt.. Även fast jag fortfarande har lite huvudvärk så går de å leva med.. Så länge jag inte gör för hastade rörelser så ere okej, typ som å resa mej upp å gå.. =P

Funderar på vad jag ska hitta på under helgen, är ju helt ensam.. =) Haha, de kanske inte är så kul.. Men ändå lite.. =P

Jag hade planer på å ta en promenad.. Om jag kanske tar det lugnt å försiktigt så kanske de går bra.. Men jag är ändå lite osäker, med tanke på vädret.. För när jag gick upp så vare krokodiltårar, sen blevre sol, sen regn å nu ere sol igen.. =S De vore bra om de kanske regna lite, för då skulle jag kunna ha på mej regnjackan å gömma N0lle-skylten där under.. För jag vågar inte gå utan den, då generalerna bor här runtekring..

Får se hure blir, men nåt måste jag göra, annars går jag i taket under helgen.. För Erik lär inte dyka upp förän om 28 timmar typ.. Å de e lång tid..!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0