Vinter :S

Skrivet den 2008-04-08, klockan 16:26:53
Blev visst inge bloggande igår.. Men de va inte så spännande.. Gick upp sjukttidigt för att ge E frukost å skicka iväg han till skolan.. Sen gick jag å la mej igen å sov till mamma ringde å väckte mej tjugo över tio.. Slöade lite granna, å sen drog jag ner på stan...

Köpte en vårjacka å en tröja till klänningen jag köpte i S-vall för nåra helger sen.. När jag kom hem så vae typ snöstorm!! Superkul då man precis köpt en VÅRjacka..

Cyklade till IKSU, lite läskigt men de gick, va inte så mkt snö på backen.. Men de vare när jag skulle hem, cyklade lugnt å försiktigt..

Hem slöa lite mer, gick å la mej ganska tidigt..Upp i morse tidigt för att gå till skolan, hade en fysik-lektion, lite halvkrångligt, men jag tror jag greppa de mesta iaf..

Ska snart på "djupvatten" med Emelie, får se om jag kommer å överleva de.. Verkar lite svårt då där.. Men de ska nog bli bra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0