Shopping

Skrivet den 2008-04-03, klockan 21:10:38
Lediga idag, å så skönt!! Fast jag vaknade tidigt för de.. De höll på å arbeta precis utanför mitt fönster!!! Å de lät så hemskt att jag inte kunde sova mer, men de gjorde inget..

Åkte ner på stan å kolla på en vårjacka, hittade massa fina, så nu har jag beslutsångest.. Måste fundera lite på de.. Hittade även en fin bikini som jag vill ha.. Med mej från stan så fick jag ett par solisar, å så fina de va!! Gjorde ett riktigt klipp.. =D Köpte även CD-skivor så jag kunde spara mina bilder på, så nu känns de lite säkert..

Va på A.Power idag, de va jobbigt!! Så de va lite svårt å cykla hem sen..

Måste ta å kolla min cykel för den är så otroligt ranglig!! De e lite läskigt å cykla på den.. Men jag vet inte hur jag ska fixa de.. PAPPA!! Var är du??

Tittade på "Spårlöst" nyss, de va lite fint å jag fällde en å annan tår.. Tur att de blev ett lyckligt slut iaf..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0