Scary

Skrivet den 2008-04-04, klockan 17:44:03
Jag var nyss inne i badrummet, å då blinkade lampan till, men de gick långsamt så jag trodde att den gåt sönder.. Sen kom de ljud från teven som innan jag gick in var på ljudlös...

Så jag tror inte att jag är själv här.. Nån tände å släckte min lampa å slog sedan på ljudet på teven.. Nu börjar jag bli rädd.. Tur att jag får sällskap i helgen så jag inte behöver känna mej så ensam med de onsynliga i mitt rum..

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-04-04, klockan 18:00:39

det var jag;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-04, klockan 23:24:32

Sure, de tror jag också


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0