Mera Sthlm

Skrivet den 2008-04-28, klockan 10:36:47
Gick upp lagom tid på lördagen, åkte å tvätta bilen å sen parka vi den å tog bussen in till stan..
Träffade Sandra å Charlotte vid Åhléns (som typ alltid)..Tog å promenera till Djurgårn, killarna blev lite trötta.. Eller jag, ganska så mkt trötta.. Va ju typ bara 1 timmas promenad.. Sen fika vi..

När vi skulle gå tillbaka så öppnade sej himlen å de började vräka ner!! Tänkte att vi skulle ta bussen tillbaka, men jag å Erik hade ingen remsa som vi kunde åka på.. Å de går ju inte å köpa på bussarna längre.. Men de sluta regna så vi promenera tillbaka... Men de börja ösa igen, så vi ställde oss under ett tak..

Tillslut så fortsatte vi gå, å så börja de ösa igen.. Ställde oss under tak igen.. Sen sprang vi till Östermalmstorg å tog t-banan därifrån..

Sandra åkte hem, medan Charlotte åkte med till centralen.. Där skildes vi åt.. Jag, Macke å Erik åkte till Kista, för jag skulle kolla en grej.. Köpte ett par leggings då mina strumpbyxor va så blöta att man kunde vrida urom..

Sen åkte vi till faster på hennes kalas.. De va väl okej, kul å träffa henne å kusinerna.. Fick köra hem därifrån, gick riktigt bra, tycker jag.. Släppte sedan av Erik så han fick ta hem sin bil.. Macke följde med honom.. Han skulle visa en genväg, så att de kom före mej..

De kom ikapp å körde om.. Å tog sedan genvägen, grejen va den att GENvägen blev en SENväg!! För jag kom före dom ändå!! haha

Gick upp på söndagen, packa lekte med missen.. hade paketöppning då de va Eriks födelsedag... GRATTIS!!! Sen satte vi oss i bilen å börjde vår resa hemåt... Stanna på Hagsta å sa hej till Pelle å Linkan som va på väg ner till Sthlm.. Kom hem till Erik fick mat å fika, å så blevre mer presentöppning.. Sen åkte vi upp till Umeå..

Ska till skolan idag, jobbigt.. Har ju vart ledig alla måndagar den här perioden.. Men de ska nog gå bra.. Är ju bara 3 dagar å de e halvdagar, så jag överlever nog..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0