HV71

Skrivet den 2008-04-18, klockan 22:46:39
Upptäckte en sak idag när jag cykla hem idag från skolan.. De e nämligen så att mina solisar sitter lite konstigt.. Antingen så är min vänsterkind lite tjockare än den högra, eller så äre fel på solisarna.. Jag tror påre senare.. =P

Har inte hänt så mkt idag.. Eller jo, jag har löst problemet som jag nämnde tidigare.. eller ja, nästan iaf.. har kommit lite framåt iaf..

Har tatt de lugnt under kvällen, då de är tidig uppgång i morron..

Tittade nyss på SM-finalen i hockey, där HV71, nyss vann å tog hem guldet!!!! Yeeeeah! Har hejjat på dem hela säsongen..

Får se vad jag hittar på nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0