7 poängare

Skrivet den 2008-04-22, klockan 13:05:09
Upp i morse å fortsätta mitt pluggande.. Gick väl så där, kan ju inte påstå att jag va så speciellt effektiv när jag va nyvaken..

Cykla iväg till skolan.. Blev blöt i rumpan på den korta biten, jag hade inte kissa på mej, utan orsaken var ett hål i sadeln.. Å de har fyllts med vatten.. Så varje gång jag cyklar så blire blött.. jaja

In i klassrummet, å de va tomt!! Blev nästan lite orolig.. Men sen droppade folket in å till sist även läraren.. Vi fick duggorna å hade 60 minuter på oss.. De va nog bland de snabbaste 60 minutrarna jag har upplevt..

De började med att jag fastna på första uppgiften.. Så efter ett tag så beslöt jag mej för att gå vidare.. Men de gick inte bättre.. När jag hade gått igenom hela provet (12 uppgifter) så hade jag svarat på 6 av dom, vilket va lite riskabelt att bara lämna in då.. (man måste ha minst 6p för att få 1 tentapoäng)

Men iaf, jag gick igenom å börja räkna om allt.. 1:an gick inte, men de andra klarnade.. Sen va tiden ute å de va bara å lämna in.. Gick till Mitum för å se om Emelie å de satt där, å de gjorde dom.. De satt å diskutera olika svarsalternativ, å d blir jag så nervig.. Gillar de inte alls..

Gick tillbaka, å JL läna ut duggorna.. Fick 7p, så de betyder att jag har 1p till tentan!! Yees! Känns bra.. Han gick igenom duggan å de visa sej att man skulle derivera 1:an, å sen ha miniräknaren inställd på radianer.. Å de va inte min..  Så även om jag hade deriverat så hade jag fått fel.. Gillar inte närom håller på å blander radianer å grader.. Blir snurrig.. Så ere i matten lite också.. Måste börja lära mej de där..

Satte mej å räkna på morrondagens uppgifter, å blev klar.. Måst ligga lie före nu, när jag ska bort.. Iofs tror jag inte att jag missar fysiken, eller jo, för jag måste gå lie tidigare från lektionerna..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0