Välkommstjippo och dammplask

Skrivet den 2007-09-12, klockan 15:11:37
Råkade komma lite sent idag när jag mötte Emelie, men hon såg inte så lessen ut, så de var nog okej.. Cyklade hemifrån då vi skulle mötas.. Måste skärpa mej..
     Vi gick in i Aula Nordica och satte oss å vänta, under tiden visades det bilder och spelades musik (en låt, Mikas Relax). Sedan kom de två killar in å prata. Ja, de va väl kul.. De fick publiken å skratta iaf.. Sen kom hela kårstyrelsen och presenterade sig.. Slutet var väl mindre kul, då Volvo kom och pratade och försökte värva folk.. De intresserade mej inte så mkt.. Agge och fordon - inte bra!!

Sen åkte jag hem och gjorde inget speciellt, för att sedan åka tillbaka och kolla på dammplasket. Jag ville inte vara med, kände mej inte så sugen på att bada i den kalla äckliga dammen!! Men de va andra som gjorde de... De va lite lekar runt dammen som norsk fylla och dragkamp... Sen vart de väldigt kallt och ja cykla hem.. Å här sitter jag nu..

Ska väl läsa lite biologi snart hade jag tänkt, för de e inte så mkt annat som lockar..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0